۱۲ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۵

رادفورد "دختر کاسترو" را می‌سازد

رادفورد "دختر کاسترو" را می‌سازد

مایکل رادفورد فیلم زندگینامه دختر فیدل کاسترو را می‌سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از اسکرین دیلی این فیلم داستان زندگی آلینا فرناندز دختر فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا، مخالفت‌هایش با خط مشی سیاسی پدرش و فرار او از کوبا در دهه 90 را روایت می‌کند.

بابی مورسکو فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار که در نگارش فیلمنامه "تصادف" با پل هگیس همکاری داشته، نگارش فیلمنامه "دختر کاسترو" همراه با نیلو کروز نویسنده کوبایی برنده جایزه ادبی پولیتزر بر عهده دارد.

جان تورس مارتینز و جو لیمی تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.مارتینز درباره ساخت فیلم "دختر کاسترو" گفت: در فیلم "سخنرانی پادشاه" نکاتی از رابطه یک پدر در قدرت با پسرش را می‌بینیم که در رابطه رهبر کمونیست کوبا و دخترش نیز قابل مشاهده است.

مارتنیز افزود: از آنجا که رادفورد انگلیسی است این فیلم را باید محصول بریتانیا به شمار آورد اما علاوه بر شرکای انگلیسی، سرمایه گذارانی از آمریکا هم در تولید فیلم همکاری می‌کنند.

تهیه‌کنندگان و کارگردان برای نقش دختر کاسترو به دنبال بازیگری با استعداد و جوان از آمریکای جنوبی و یا اسپانیا می‌گردند و فیلمبرداری به احتمال زیاد در پورتوریکو انجام خواهد شد.

مایکل رادفورد بیشتر به خاطر ساخت فیلم "پستچی" شناخته می شود. در کارنامه فیلمسازی او همچنین ساخت فیلم‌هایی چون "1984" ، "تاجر ونیزی" و " شاه لیر" نیز به چشم می‌خورد.

کد خبر 1349994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha