۱۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۶:۱۵

برای دیدار تدارکاتی/

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان فردا به ایلام سفر می‌کند

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان فردا به ایلام سفر می‌کند

ایلام - خبرگزاری مهر: تیم ملی پیشکسوتان به منظور پاسداشت حادثه زمین فوتبال و هفته پایداری در ایلام فردا برای مسابقه با تیم چوار به این استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته پایداری ایلام و حادثه فوتبال چوار تیم ملی پیشکسوتان به منظور پاسداشت این وقایع مهم فراد برای مسابقه با تیم چوار به این استان سفر می کند.

 با توجه به اتمام مسابقات فوتبال لیگ برتر و جام حذفی کشور و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار ایلام و کلیه شهدای جامعه فوتبال، مسابقه فوتبال بین تیم پیشکسوتان چوار 65( متشکل از خانواده معظم شهداء، پیشکسوتان استان ایلام، ایثارگران و بازماندگان واقعه بمباران 23 بهمن سال 1365) با پیشکسوتان برگزار می شود.

در 23 بهمن سال 1365  تیمهای فوتبال منتخب چَوار و منتخب جوانان استان ایلام، در ساعت 16 آغازگر یک مسابقه رویایی و باورنکردنی بودند.

در حالی که در دقیقه 55، کرنری بر روی دروازه تیم منتخب چَوار اتفاق افتاده بود، هواپیماهای بی رحم دشمن بعثی، زمین فوتبال را با انواع و اقسام بمبها آماج وحشیانه ترین حملات قرار دادند.

در این روز خونین 9 بازیکن فوتبال، داور مسابقه و 5 تماشاگر به شهادت رسیدند و تعداد بسیار زیادی از بازیکنان و تماشاگران نیز به درجه جانبازی نائل شدند.
 

کد خبر 1353708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha