۱۸ تیر ۱۳۹۰، ۲۱:۲۲

کارگاه آموزشی بین المللی پزشکی نانو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی بین المللی پزشکی نانو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: کارگاه آموزشی بین المللی پزشکی نانو به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه اظهار داشت: کارگاه آموزشی دو روزه بین المللی پزشکی نانو با حضور دو تن از اساتید برجسته پزشکی دانشگاههای هلند در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

دکتر محمد حسن کائیدی افزود: این کارگاه آموزشی بین المللی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سایر دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور به مدت دو روز در سالن شقایق معاونت تحقیقات برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه با تازه های ژن تراپی و موارد مصرف بالینی tRNA آشنا شدند، یادآور شد: همچنین در حاشیه این کارگاه آموزشی یک تفاهم نامه همکاری بین یکی از دانشگاههای برجسته هلند و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: برابر این تفاهم نامه یک مرکز تحقیقات زیر نظر دانشگاه هلندی نیز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ایجاد خواهد شد تا زمینه انتقال یافته های علمی جدید و تبادل پژوهشگر فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز در این رابطه از اساتید دانشگاه اوتریخت روتردام هلند در کارگاه آموزشی دو روزه پزشکی نانو تقدیر کرد.

اردشیر شیخ آزادی با حضور در کارگاه آموزشی دو روزه پزشکی نانو از پرفسور استورم متخصص پزشکی نانو و دکتر ورکوهی متخصص ژن درمانی سرطان از دانشگاه اوتریخت روتردام هلند با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آورد.

وی یادآور شد: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور اعضاء هیئت علمی و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی لرستان، همدان و کرمانشاه، با هدف افزایش تبادلات علمی بر پا شد و در آن اساتید دانشگاه اوتریخت روتردام هلند پیرامون علم نوین پزشکی نانو و ژن درمانی سرطان به طرح یافته ها و تجربیات خود پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: در حاشیه این کارگاه هم یک تفاهم نامه همکاری علمی نیز بین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دانشگاه اوتریخت روتردام هلند منعقد شد که با نهایی شدن این تفاهم نامه همکاری و تحقیقاتی، فرصت های مطالعاتی در هلند برای اعضای هیئت علمی ما برای ارتقاء مدارج علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.

کد خبر 1355410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha