۲۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۸:۱۳

جشن میلاد صاحب الزمان (عج) در بارگاه حضرت عبدالعظیم برگزار می شود

جشن میلاد صاحب الزمان (عج) در بارگاه حضرت عبدالعظیم برگزار می شود

شهرری - خبرگزاری مهر: به مناسبت ایام میلاد با سعادت امیرالامراء و خلیفة الاتقیاء، مصلح کل و منجی عالم بشریت، تک سوار عدالت گستر، حضرت صاحب الزمان (عج)، جشن میلاد آن حضرت در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب نیمه شعبان و در شامگاه شنبه 25 تیرماه، مراسم مولودی خوانی توسط حمید رمضانپور، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

در سالروز میلاد حضرت امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشّریف، نیز مراسم مولودی خوانی توسط آقای نارنجی، یکشنبه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره هزاران ختم قرآن کریم

ویژه برنامه جشن بزرگ میلاد نور نیز همزمان با مراسم اختتامیه یازدهمین دوره هزاران ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر عجّل الله تعالی فرجه الشّریف، در نیمه شعبان و از ساعت 18 و 30 دقیقه با قرائت قرآن کریم توسط  رحیم خاکی، در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

در این مراسم، حجت الاسلام قرنی سخنرانی خواهد کرد و آقای نورانی به قرائت زیارت آل یاسین خواهد پرداخت.

مدیحه سرایی داود شفیعی و اجرای برنامه تواشیح گروه همخوانی طه نیز از دیگر برنامه های جشن میلاد نور خواهد بود.

قرائت دعای ختم قرآن کریم به مناسبت اختتامیه یازدهمین دوره هزاران ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزّمان عجّل الله تعالی فرجه الشّریف و اهدای جوایز به نفراتی از شرکت کنندگان در جشن بزرگ میلاد نور و همچنین تقدیم هدایا به تعدادی از کسانی که اسامی یا القاب حضرت امام مهدی(عج) و مادر آن حضرت علیهما السّلام را دارا هستند، به قید قرعه، پایان بخش این جشن باشکوه خواهد بود.

کد خبر 1360467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha