۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۱۴:۵۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعزام ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم کشور به مشهد مقدس

اعزام ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم کشور به مشهد مقدس

قم - خبرگزاری مهر: مسئول گرو‌ههای جهادی طلاب بسیج سازندگی کشور از اعزام ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم به مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این دانش آموزان از نخبگان ۴ منطقه محروم تحت پوشش این گروه هستند که در ماه مبارک رمضان به به زیارت بارگاه حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان از مناطق سیستان و بلوچستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و تهران هستند افزود: این سومین اردوی گرو‌های جهادی در سال ۹۰ است.

مسئول مؤسسه جهادی - تبلیغی بلاغ المبین قم با اشاره به اعزام طلاب خارجی از ۱۷ کشور جهان در نوروز امسال به منطقه شادگان خوزستان و اعزام ۱۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه قم به منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان اندیکا در خوزستان، اعزام نوجوانان و جوانان این مناطق به همراه طلاب به استان کرمانشاه جهت اردوهای جهادی را از دیگر برنامه‌های سال ۹۰ این گروه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: این کار در راستای تقویت روحیه خدمت‌گذاری به دیگران در این نوجوانان و جوانان انجام می‌شود تا آنها علیرغم محروم بودن به فکر کمک رسانی به دیگران نیز باشند.

وی احیاء مراسم عزاداری ابا عبداﷲ الحسین (ع) در ایام دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر را از دیگر برنامه‌های این گروه‌ها در سال جاری عنوان کرد.

مرادی با بیان اینکه این گروه‌ها به صورت خودجوش در این فعالیت‌ها شرکت می‌کنند، استقبال از این فعالیت‌ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: مؤسسه بلاغ المبین از سال ۸۲ فعالیت خود را در قم آغاز کرد و در حال حاضر با برخورداری از ۵۰۰ نفر عضو، مشغول انجام وظیفه است.

کد خبر 1363389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha