۲ مرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۴۳

حجت الاسلام موسوی نیا:

9 هزار جلد کتاب آشنایی با حضرت مهدی (عج) در بوشهر توزیع شد

9 هزار جلد کتاب آشنایی با حضرت مهدی (عج) در بوشهر توزیع شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بیش از 9هزار جلد مجموعه کتب آشنایی با حضرت مهدی (عج) در بین اقشار مختلف مردم این استان به ویژه جوانان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: از آنجا که در جامعه کنونی از بحث مهدویت سوء استفاده می شود و فرهنگهای کاذب و نوظهور سعی در ایجاد شبهه در اذهان عمومی به خصوص جوانان دارند، اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مجموعه کتب آشنایی با حضرت مهدی (عج) را بین روحانیون مستقر و طرح هجرت، هیئتهای مذهبی، مساجد و دیگر اقشار عمومی مردم ولایتمدار بوشهر توزیع کرد تا پاسخگوی سئوالات و شبهات در این زمینه باشد.

وی افزود: این مجموعه حاوی 9 جلد کتاب رویدادهای آخرالزمان، بهار زندگی در حکومت حضرت مهدی (عج)، وظایف منتظران در عصر غیبت و اظهار محبت به پیشگاه امام عصر، وظایف منتظران در عصر غیبت، دینداری و انتظار، توسل به حضرت مهدی (عج)، توصیه های حضرت مهدی (عج) در توقیعات و تشرفات، آشنایی با حضرت مهدی (عج) در انتظار ظهور، پیش گوییهای عصر غیبت حضرت مهدی (عج) و آشنایی با حضرت مهدی (عج) بودند که در حاشیه جشن نیمه شعبان در اختیار مخاطبان بوشهری قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ادیان، فرق و مذاهب، مهدی شناسی، امام مهدی (عج) در قرآن، انتظار و منتظران، یاران و نائبان خاص و عام، دوران غیبت، ارتباط و ملاقات، آخرالزمان، ظهور، علائم و شرایط آن و دوران ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج) از اهم موضوعاتی است که در این مجموعه 9 کتاب گنجانده شده است.

موسوی نیا افزود: این اقلام شامل چهار هزار پوستر، دو هزار جزوه، 9 جلد کتاب، پنج هزار سی دی، دو هزار پرچم، برچسبهای الوان و ... که بین کانونهای فرهنگی و تبلیغ و هیئتهای مذهبی مستقر در مساجد و ایستگاه های فرهنگی صلواتی توزیع شد.

کد خبر 1365587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha