۳ مرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۱۸

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه منتشر شد

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه منتشر شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمانشاه با عنوان "در سایه آفتاب" انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اعلام کرد: در راستای برگزاری جشنواره سالانه شعر دفاع مقدس و انتخاب چهره های برتر و جوان استان در این زمینه و دعوت به بیستمین کنگره سراسری دفاع مقدس کشور، بنیاد حفظ آثار استان با همکاری سازمانها، نهادها و انجمن های ادبی و فرهنگی استان، پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس را همانند سالهای گذشته برگزار می کند. لذا از تمام شاعران و ادب دوستان دعوت می شود آثار خود را با موضوعات شعر دفاع مقدس، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین و مفاهیم عاشورایی، شعر مقاومت ملل و شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طبق اعلام صورت گرفته، علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ارسال کند.

در فراخوان منتشره آمده که آثار ارسالی باید تکراری نباشد یا در جای دیگر چاپ نشده باشد، قالب سرایش آثار در دو نوع کلاسیک و آزاد باشد و هر شرکت کننده می تواند در موضوعات ذکر شده حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید.

طبق اعلام صورت گرفته به نفرات برتر جشنواره هدایایی نفیسی به همراه لوح تقدیر جشنواره اهدا می شود و از نفرات اول هر بخش جهت شرکت در بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس دعوت به عمل می آید.

کد خبر 1367158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha