۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۱۱

در مشهد/

خدمات شهرداری توسط دفاتر دولت الکترونیک ارائه می شود

خدمات شهرداری توسط دفاتر دولت الکترونیک ارائه می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری مشهد گفت: به زودی بخشی از خدمات شهرداری از طریق 15دفتر خدمات دولت الکترونیک به مردم ارائه می شود.

محمد مهدی برادران در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارائه خدمات به صورت الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان الکترونیک در سطح شهر با کمک انجمن صنفی این دفاتر و کمیته دولت الکترونیک استانداری اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: 15 خدمت شهرداری همچون کسب اطلاعات از آخرین وضعیت ملک،پرداخت عوارض خودرو و ثبت نام ارائه خدمات شهری، از طریق 176 دفتر خدمات الکترونیک سطح شهر این خدمات ارائه خواهد شد که با بهره گیری از آنها دیگر احتیاجی به ایجاد ساختار مستقل ارائه خدمات در سطح محلات نخواهد بود.

برادران گفت: تلاش می شود با استفاده از داده های جمع آوری شده و تحلیل آنها با همکاری اساتید دانشگاه ها، بتوان وضعیت موجود را تبیین و گزارش وضعیت مشهد را در مقیاس ملی و فراملی به تصمیم گیران و مدیران شهری ارائه کنیم تا مبنای تصمیم گیری های آنان قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: پس از شکل گیری تحلیل ها، در مواردی که احساس می شود تحلیل ها کافی نیست یا تناقضاتی در آنها وجود دارد، پژوهش هایی بر روی اطلاعات بدست آمده انجام می شود تا در این راستا از همکاری پژوهشگران برجسته و اساتید دانشگاه ها بهره گیری شود.

برادران ادامه داد: بر اساس پژوهش های انجام شده، در گام چهارم برای نیل به سند چشم انداز بیست ساله مشهد برنامه بلند مدتی در قالب CDSشهری که استراتژی توسعه شهر را مشخص می کند در حال طراحی است.

کد خبر 1368889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha