۱۰ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۴۲

فتح اله زاده در نشست خبری:-1

"کهکشانی" بار سنگینی روی دوش ماست/ مشکل حیدری امروز حل می‌شود

"کهکشانی" بار سنگینی روی دوش ماست/ مشکل حیدری امروز حل می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه کهکشانی نیست و گفت: ما یکی از تیم‌های موفق در فصل نقل و انتقالات بودیم و با این شرایط مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اله‌زاده در نشست خبری صبح امروز دوشنبه باشگاه استقلال در ابتدا با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان چشم و زبان به ما کمک می کنند و اگر این اتفاق نیفتد فوتبال ما دچار نقصان می شود، گفت: افتخار می کنم خودم رسانه‌ای هستم و از انتقادات سازنده در هر جاهایی که باشد استقبال می کنم، زیرا بدون کمک شما کار ما سخت‌تر می شود.

وی با شوخی این مسئله را بیان کرد که صبح‌ها پیش از شروع کار مطبوعات را می خواند و با 4-3 مشت از آنها کارش را شروع می کند، افزود: من به کار رسانه اعتقاد دارم و تا روزنامه نخوانم کارم را شروع نمی کنم. شاید برخی‌ها در این بین انصاف را رعایت نمی کنند اما در این 12 سالی که در باشگاه استقلال بوده و هستم تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده و نخواهم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم استقلال کهکشانی نیست، افزود: وقتی ما را کهکشانی می نامید باری سخت و دشوار روی دوش من و کادر فنی تیم قرار می گیرد. من اینگونه می گویم که همه کمک کردند و توانستیم تیم خوبی ببندیم و یکی از تیم‌های موفق در فصل نقل و انتقالات بودیم.

وی در مورد آخرین وضعیت خسرو حیدری اظهار داشت: کارهای فوتبال، حرفه‌ای و پیچیده است و یک اشتباه باعث می شود بازیکنی از یک تیم به تیم دیگر برود. ما براساس یکی از بندهای قرارداد حیدری با باشگاه سپاهان در مقطعی از زمان وارد مذاکره با باشگاه سپاهان شدیم و مشکل خاصی در این خصوص نداشتیم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: سپاهانی‌ها امروز رقم قرارداد را اعلام می کنند در حالیکه قبلا می گفتند رضایتنامه نمی دهند. البته امروز پس از جلسه با ساکت صحبت نهایی را سر مبلغ قرارداد انتقال انجام می دهیم و مطمئنا کار تمام می شود. از دید من حیدری استقلالی بوده و هست.

فتح اله زاده با اشاره به این صحبت مجید صالح سرمربی سایپا که به بازیکنانش گفته است هر کسی فکر می کند سایپا قهرمان نمی شود سر تمرین نیاید، اظهار داشت: همیشه روحیه قهرمانی داشته و برای رسیدن به آن تلاش کرده‌ام. مظلومی هم نمی گوید قهرمان نمی شویم تنها می گوید امروز نمی توان تضمین قهرمانی داد که حرف درستی است، زیرا همه کارها به سرمربی مربوط نمی شود. باید بازیکن، شرایط روحی و عوامل مختلف دست به دست هم دهد تا قهرمانی میسر شود.

وی در این خصوص افزود: ما اعتقاد داریم استقلال مدعی قهرمانی است و همه تلاش‌مان را به کار می بندیم تا به این مهم دست یابیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص فرهاد مجیدی گفت: استقلال بخشی از خانواده مجیدی شده است او زمانی که به الوصل می رفت به من گفت من چند سال با شما قرارداد دارم که من را ترانسفر می کنید. من به او گفتم خودت نمی دانی پسرت هم با ما قرارداد دارد.

فتح اله زاده در مورد انتخاب حسن روشن به عنوان مسئول کمیته فنی باشگاه استقلال و اینکه آیا این پست همانند گذشته "سمبلیک" است، اظهار داشت: من در فوتبال اعتقاداتی دارم که روی آنها پافشاری می کنم. از 10 سال پیش بحث ترانسفر، خصوصی سازی و مسائل دیگر را مطرح کردم و جزو اولین کسانی بودم که روی این مسائل پافشاری داشتم. آن روزها برخی‌ها مقابل من بودند اما امروز ترانسفر حق مسلم باشگاه شده و خصوصی سازی برای یک باشگاه لازم است.

وی ادامه داد: کمیته فنی کاری اساسی دارد اما باید به آن زمان داد. انتهای این بحث این است که سال آینده بر خلاف امسال که مسئولیت انتخاب کادر فنی با من بود کمیته فنی سه نفر که واجد شرایط است به من معرفی سرمربی معرفی خواهد کرد.

فتح اله زاده خاطر نشان کرد: من با گزینه‌های کمیته فنی وارد مذاکره شده و هر کدام که از لحاظ تعامل رفتاری و مدیریتی به من نزدیک تر بودند را انتخاب می کنم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: به خاطر اینکه وظایف کمیته فنی سوری نباشد، پس از آنکه روز شنبه حکم روشن صادر شد، شرح وظایف را نیز اعلام می کنیم که او چه کار باید انجام دهد.

کد خبر 1372724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha