۱۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۰۶

ویژه برنامه "بر آستان جانان" در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود

ویژه برنامه "بر آستان جانان" در فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود

ویژه برنامه برآستان جانان به مناسبت ماه مبارک رمضان به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با ویژگیها و آداب ماه نزول قرآن با ویژه برنامه‎های متنوع و گسترده‎ای در خدمت شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وفا برهانی مهمترین برنامه ویژه ماه مبارک رمضان را در فرهنگسرای خاتم را برآستان جانان معرفی کرد و گفت: این برنامه به طور همزمان در سطح شهر تهران و در 22 منطقه با هدف غنی سازی فرهنگی در قالبهای متنوع با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه برگزار می‎شود.

برهانی هدف از اجرای این برنامه را غنی سازی اوقات فراغت با 3 محور "برکت، رحمت و معنویت" دانست و اظهار داشت: در شبهای ماه مبارک برنامه‎هایی چون نمایش خیابانی، تئاتر، کلیپ، پرده خوانی، برپایی غرفه‎های متعدد در زمینه‎های گوناگون اجرا می شود.

وی تعداد غرفه‎ها را 18 غرفه در محوطه آمفی تئاتر روباز دانست و تأکید کرد: این غرفه‎ها عبارتند از غرفه کودک و نماز که به تصویر کشیدن نماز با هدف آموزش نماز برای کودکان است. غرفه نجوم که اطلاعات و آموزش ستاره شناسی و نجوم را در اختیار علاقمندان قرار می‏‎دهد. غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب، بروشور و سی دی های فرهنگی است.غرفه هنری، غرفه پیشگیری و مدیریت بحران، غرفه شهدای بهزیستی، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید که ویژه کودکان است. غرفه قرآن درآینده هنر و جنگ نرم، غرفه آموزش قرآن، و....

این برنامه از ابتدا تا نیمه ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشا در فضای باز بوستان قائم برگزار می‏شود.

کد خبر 1372880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha