۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۴۹

یوسفی خبر داد:

اعزام مبلغه به 40 هیئت مذهبی بانوان در قم

اعزام مبلغه به 40 هیئت مذهبی بانوان در قم

قم - خبرگزاری مهر: مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از اعزام مبلغه به 40 هیئت مذهبی بانوان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف یوسفی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تیرماه امسال جلسه‌ای با حضور مسئولان هیئات مذهبی بانوان و پایگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد که در آن جلسه مقرر شد ضمن آسیب‌شناسی فرهنگی و دینی هیئات مذهبی، نیازمندی آنها به اعزام مبلغه در ماه رمضان اعلام شود.

وی اضافه کرد: پس از آن جلسه 40 تقاضای اعزام مبلغه از سوی مسئولان هیئات مذهبی بانوان ارائه شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 23 مبلغه در ماه رمضان به این مراکز اعزام شدند.

یوسفی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مبلغات از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است، بیان داشت: اعزام مبلغات منحصر به شهر مقدس قم نیست، بلکه شهرهای تابعه استان نیز از این فرصت تبلیغی بهره‌مند هستند.

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به نحوه فعالیت مبلغات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مبلغات دینی با حضور در جلسات هیئات مذهبی بانوان به تشریح مباحث مربوط به بایسته‌های ماه مبارک رمضان و بازگویی احکام می‌پردازند.

وی ادامه داد: پاسخ به سئوالات و شبهات بانوان و ترویج فرهنگ‌ها و امور حسنه در بین بانوان از دیگر فعالیت‌های مبلغات در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1374474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha