۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۲۲

توسط شرکت گاز کردستان/

کتاب مجموعه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه منتشر شد

کتاب مجموعه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه منتشر شد

سنندج - خبرگزاری مهر: کتاب مجموعه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه IMS و کاربرد آنها در صنایع گاز توسط شرکت گاز استان کردستان و با همکاری دانشگاه کردستان تدوین و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب توسط دکتر محمود شهرخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان و با همکاری و مشارکت نیما اسفندیاری، مهندس پیمان الله یاری و مژگان حاجی الله وردی پور تدوین و منتشر شد.

این کتاب در 212 صفحه در تیراژ 500 جلد و با قیمت پشت جلد 50 هزار ریال توسط چاپ فرهنگ سنندج به چاپ رسیده و وارد بازار شده است.

کتاب مجموعه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه در پنج فصل شامل آشنایی با استانداردهای بین المللی ، استاندارد بین المللی ISO9001:2008 سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ISO14001:2004 سیستم مدیریت زیست محیطی، استاندارد OHSAS18001:2007 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و سیستم مدیریت یکپارچه منتشر شده است.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: با توجه به احساس نیاز به تدوین یک مرجع علمی برای استقرار این سیستم ها  در واحدهای تحت پوشش شرکت ملی گاز ایران، کتاب حاضر با همکاری مشترک دانشگاه کردستان و شرکت گاز استان کردستان تدوین شده است.

این کتاب علاوه بر ارائه مفاهیم اصلی و مفاد استانداردهای فوق، حاوی اطلاعات اختصاصی مربوط به صنعت گاز طبیعی است.

همچنین به منظور ایجاد دیدگاه علمی و تسهیل استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت های علاقمند به استقرار این سیستم، نمونه مستندات شرکت گاز استان کردستان ارائه شده است.

کد خبر 1376171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha