۱۶ مرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۱۲

محمدزاده خبرداد:

انعکاس فعالیت‌های نمایشگاه قرآن در برنامه "شهر قرآن" رادیو

انعکاس فعالیت‌های نمایشگاه قرآن در برنامه "شهر قرآن" رادیو

قم - خبرگزاری مهر: مدیر رادیو قرآن از انعکاس فعالیت‌های نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ویژه برنامه"شهر قرآن" رادیو قرآن خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین محمدزاده به تشریح برنامه‌های رادیو قرآن در ماه رمضان پرداخت و گفت: ویژه برنامه‌های سحر و افطار ماه مبارک رمضان شامل جذاب ترین نغمات الهی اعم از مناجات خوانی، ادعیه، تلاوت‌ها و ... پخش خواهد شد.

وی افزود: انعکاس نمایشگاه بین المللی قرآن در قالب برنامه‌ای به نام "شهر قرآن" که هر شب از ساعت 21 تا 23 پخش می‌شود صورت می‌گیرد.

پخش برنامه‌های تفسیری

محمدزاده با اشاره به برنامه‌های متنوع تفسیری در ماه مبارک رمضان از این رادیو بیان کرد: برنامه‌های آموزشی جذاب و متنوع برای همه طیف‌های سنی، برنامه کتاب بیداری ویژه طرح قرآنی 1445 از دیگر برنامه هایی است که در ایام ماه مبارک از رادیو قرآن پخش می شود.

برگزاری مراسم اختتامیه 1445 در نمایشگاه قرآن

وی ادامه داد: طرح 1445 که در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد در نیمه این ماه خاتمه می یابد و مراسم اختتامیه آن نیز در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر رادیو قرآن بیان کرد: مباحث عرفانی آیت الله محمد شجاعی از دیگر برنامه هایی است که در سحرهای ماه مبارک رمضان پخش می شود.

پخش برنامه گلستان قرآن از رادیو قرآن

وی از پخش برنامه متنوع و جدیدی با عنوان"گلستان قرآن" که از ساعت 24 تا سه بامداد پخش می شود خبرداد و گفت: برنامه بسیار متنوع و جذابی است که برنامه های قرآنی موسسات و جلسات و محافل قرآنی را در ماه مبارک منعکس خواهد کرد.

مدیر رادیو قرآن اظهارداشت: فعالیت فراگیر رادیو قرآن در تابستان طرح 1445 است که با محوریت سوره صف و با شعار قرآن؛ کتاب بیداری اجرا می شود و طی آن همه آموزه های قرآنی منجر به بیداری انسان ها را مورد بحث وبررسی قرار می دهد.
 

کد خبر 1377514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha