۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۹:۲۶

با بازی طباطبایی/

دشت‌آرای اثری مشترک را در پاریس به صحنه می‌برد

دشت‌آرای اثری مشترک را در پاریس به صحنه می‌برد

گروه هنرهای معاصر ویرگول پاییز امسال اثری مشترک را با حضور بازیگران ایرانی و فرانسوی در شهر پاریس اجرا می‌کند.

آروند دشت‌آرای درباره جدیدترین فعالیت گروه هنرهای معاصر ویرگول در حوزه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: بر اساس ایده‌ای مبتنی بر روابط مجازی قرار است با حضور پنج بازیگر ایرانی و پنج بازیگر فرانسوی کار مشترکی را تولید و اجرا کنیم. این نمایش پاییز امسال در شهر پاریس اجرا می‌شود و در صورت ایجاد شرایط مناسب آن را در ایران هم اجرا خواهیم کرد.

وی درباره گروه بازیگری و عوامل ایرانی این نمایش مشترک افزود: تا به حال حضور طناز طباطبایی و لیلا مدن‌پور در مقام بازیگر قطعی شده است. ضمن اینکه محسن شهرنازدار آهنگساز و درنا مدنی دستیار کارگردان و برنامه ریز این نمایش هستند.

سرپرست گروه هنرهای معاصر ویرگول درباره آغاز تمرینات این نمایش مشترک گفت: تمرینات از دو هفته پیش آغاز شده و گروهی از عوامل ایرانی نمایش در فرانسه حضور دارند و تمرینات کلی نمایش هم با حضور بازیگران ایرانی و فرانسوی از دو هفته بعد آغاز می‌شود.

دشت‌آرای با اشاره به همکاری مناسب رایزن فرهنگی سفارت فرانسه درباره تهیه کننده این اثر مشترک افزود: تهیه کننده این نمایش مشترک یک کمپانی فرانسوی است و مرکز هنرهای نمایشی هم قرار است مساعدتی داشته باشد.

آروند دشت‌آرای سال گذشته نمایش "کمی تاب بخوریم" را با حضور بازیگرانی چون رویا تیموریان، بابک حمیدیان، پانته‌آ بهرام، سیامک صفری، علی سرابی، سهیلا گلستانی، سینا رازانی و طناز طباطبایی در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد. این نمایش قرار است در تالار حافظ بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در سال جاری به صحنه برود.

کد خبر 1377792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha