۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۴۹

سیاه والایی:

بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی بسیج است

بسیج دانش آموزی زیرساخت اصلی بسیج است

گرگان - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: بسیج دانش‌آموزی زیرساخت تمام ارکان اصلی بسیج است و تقویت کمی و کیفی آن به نوعی به تقویت مراتب بالاتر بسیج می انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدقربان سیاه‌بالایی صبح شنبه در جلسه معارفه فرمانده جدید حوزه نصر گرگان، با بیان اینکه بسیج از اقشار مختلف مردم تشکیل شده و بسیج دانش‌آموزی هم یکی از اقشار است، اظهار داشت: زیربنای کار بسیج از دبستان، دبیرستان و به داوطلب بودن آن است و اگر غیر از این بود دوام نداشت.

وی با بیان اینکه نباید از اصل موضوع غافل شد، تصریح کرد: باید برای بسیج اهمیت غائل شد و برای او احقاق حق کرد.

فرمانده ناحیه گرگان گفت: کسی که در بسیج است باید عاشق بسیج باشد و کسی که در بسیج دانش آموزی است عاشق‌تر و اینجاست که این ماموریت بسیار سنگین و باید تلاش بیشتر صورت گیرد.

سیاه‌بالایی عنوان کرد: در شرایط کنونی که تهاجم فرهنگی، جنگی دیگر بر ضد نظام است، شناخت شرایط روحی و روانی نوجوانان و تهیه سازوکارهای مناسب، یکی از راه‌های برون رفت از این معضل بزرگ است.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان گسترده‌ترین و فراگیرترین تشکیلات دانش‌آموزی، بر اساس رسالت خویش تلاش در راه تداوم دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در زمینه‌های علمی، تربیتی و اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: بسیج دانش‌آموزی همواره کوشیده است با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود، زمینه‌ساز حضور فعال نوجوانان، به ویژه دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، علمی و سازندگی باشد.

سیاه‌بالایی افزود: بسیج دانش‌آموزی، نهادی آموزشی است که بابد با برنامه‌های نظام‌مند و ایجاد پایگاه‌های علمی، گام مؤثری در ارتقای توان علمی و عملی دانش آموزان بردارد.

در این جلسه که فرماندهان و سازمان بسیج دانش‌آموزی و اعضای شورای حوزه و پایگاه سپاه گرگان حضور داشتند، فرمانده سپاه گرگان، محسن طاشی را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقامت بسیج دانش‌آموزی نصر گرگان معرفی و از زحمات رضا پورغلامی فرمانده سابق این حوزه قدردانی کرد.

کد خبر 1381976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha