۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۱۸

آیت‌الله فاضل لنکرانی دریافت کمک از مشایی را تکذیب کرد

آیت‌الله فاضل لنکرانی دریافت کمک از مشایی را تکذیب کرد

قم - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد فقهی ائمه اطهار در پاسخ به سئوالی دریافت کمک مالی از رئیس دفتر رئیس جمهور را کذب محض دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد که دفتر شما از رئیس دفتر رئیس جمهور کمکهایی دریافت کرده است؟ اظهار داشت: این خبر کذب و افتراء محض است.

آیت‌الله فاضل لنکرانی در صدد تحریم بودجه دولتی به شورای مدیریت بود

در اطلاعیه دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی آمده است: مرحوم آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی مکرراً به شورای مدیریت حوزه علمیه اعتراض کردند که چرا از دولت بودجه‌ای را دریافت می‌کنند و در اواخر عمر درصدد تحریم آن بودند که این مطلب در یک مصاحبه مفصلی که فرزند آن مرحوم آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در چهارمین سالگرد ایشان داشت مطرح کرد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: در هر صورت این دفتر از هیچیک از دولتها، چه این دولت و چه دولتهای گذشته تاکنون بحمدالله و لطف خداوند ریالی را دریافت نکرده و امروز که بیش از چهار سال از ارتحال آن مرجع بزرگ می‌گذرد تمام امور ایشان، مراکز فقهی در ایران و سایر کشورها از طریق وجوهات شرعیه اداره شده و نیز تاکنون شهریه ایشان به حوزه علمیه قم و مشهد پرداخت شده است.

خودداری از پذیرش مسئولان دولتی

در پایان اطلاعیه دفتر آیت الله فاضل آمده است: علاوه بر این همه می‌دانند در حوزه علمیه قم بیشترین انتقادات از سوی این مرجع بزرگ از حدود شش سال پیش به دولت کنونی وارد شده است و حدود یکسال از پذیرفتن مسئول دولت و وزراء خودداری شد.

کد خبر 1385093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha