۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۱۴:۵۷

رسانه ها خبر دادند:

جزئیات حمله به دو اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز مصر

جزئیات حمله به دو اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز مصر

رسانه های عربی از کشته شدن دست کم شش صهیونیست در جریان حمله مسلحانه به دو دستگاه اتوبوس حامل صهیونیستها در نزدیکی مرز مصر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری از وقوع درگیری مسلحانه میان نظامیان رژیم صهیونیستی و اعضای گروهی خبر داد که به اتوبوسی در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی و مصر حمله کرده بودند.

شبکه العربیه نیز از کشته شدن شش نفر در جریان دو حمله مسلحانه به دو اتوبوس اسرائیلی در نزدیکی مرز با مصر خبر داد.

این شبکه پیشتر از زخمی شدن چهار صهیونیست در جریان حمله به اتوبوسی که به سمت ایلات می رفت، خبر داده بود.

بر اساس گزارش الجزیره، رادیو رژیم اسرائیل از درگیری افراد مسلح با نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با مصر در ایلات خبر داده است.

شبکه الجزیره از کشته شدن پنج نفر در حمله مسلحانه به دو دستگاه اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز با مصر خبر داده است.

خبرنگار شبکه العربیه نیز در خصوص جزئیات این حادثه گفت حدود یک ساعت و نیم پیش، یک خودروی آبی رنگ، یک اتوبوس اسرائیلی را در نزدیکی ایلات تعقیب کرد و در ادامه این اتوبوس هدف تیراندازی قرار گرفت، در حادثه دیگری در همین منطقه، افراد مسلح به سوی یک دستگاه اتوبوس اسرائیلی که حامل نظامیان بود، تیراندازی کردند.

به گفته خبرنگار العربیه، هم اکنون درگیری شدیدی میان افراد مسلح و نظامیان صهیونیست در جریان است.

وی گفت : لحظاتی پیش از وقوع سومین حادثه مطلع شدم که گفته می شود از سمت مرز مصر به سوی یک خودروی اسرائیلی تیراندازی شده است.

به گفته خبرنگار العربیه، درباره ماهیت افراد مسلح هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است، اطلاعات نشان می دهد احتمال نفوذ گروههای مسلح وجود دارد، با این حال هم اکنون نظامیان ارتش اسرائیل به حال آماده باش کامل در آمده اند.

کد خبر 1386981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha