۲۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۴۷

در خراسان رضوی/

کارگروه های تخصصی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشخص شدند

کارگروه های تخصصی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشخص شدند

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی کارگروه های تخصصی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غفاری ظهر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: ایثارگران آینه تمام نمای مقاومت ملت ما در مقابل استکبار جهانی و اولین زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) هستند که بایستی به نحو شایسته تکریم و حمایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه غلبه بر جنگ نرم دشمن تکیه بر عوامل قدرت نرم است، عنوان کرد: مهم تریم عامل قدرت نرم در نظام اسلامی پس از ولایت فقیه و رهبری، ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در این جلسه از تشکیل پنج کارگروه ذیل این شورا خبر داد.

وی افزود: بر اساس کارگروه برنامه ریزی به مسئولیت معاون برنامه ریزی استانداری، کارگروه ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و تفکر بسیجی به مسئولیت فرمانده سپاه امام رضا(ع)، کارگروه تعظیم و تکریم و پاسداشت از منزلت ایثارگران با مسئولیت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارگروه اطلاع رسانی به مسئولیت معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی تشکیل می شود.

وی بیان کرد: کارگروه آموزشی و پژوهشی پنجمین کارگروه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با مسئولیت دانشگاه فردوسی تشکیل خواهد شد.

غفاری از اعضای این شورا خواست تا 15 روز آینده اعضای کارگروه ها و شرح وظایف پیشنهادی را به دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ارسال کنند تا در جلسه آتی مصوب و فعالیت کارگروه ها رسما آغاز شود.

کد خبر 1387888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha