۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۱۴:۰۱

میرآفتاب:

صادرات گندم رویکرد جدید شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی است

صادرات گندم رویکرد جدید شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی است

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به ادغام دو وزارتخانه صنعت و معدن و بازرگانی گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران، رویکرد جدید شرکت مادرتخصصی بازدگانی دولتی ایران صادرات گندم و آرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید رضا میرآفتاب پیش از ظهر یکشنبه در جمع کارکنان این شرکت با گرامیداشت مقام آزادگان ، جانبازان و رزمندگان این شرکت ، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: با مرورتاریخ 250 ساله ایران بیانگرآن است که تا قبل از سال 51 و به دلایل مختلف 20 برابر وسعت فعلی ایران اسلامی از دست ایرانیان خارج شده است.

وی گفت : تنها در30 ساله اخیر بوده که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی واگذار نشده که این مسئله به سبب پایمردی جانبازان و آزادگانی بوده که برای دفاع از میهن اسلامی بخشی از اعضای بدن خود را تقدیم این آب و خاک و انقلاب کردند.

میرآفتاب افزود: شهیدان و جانبازان این آب و خاک با تمام وجود، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از آرمانهای انقلاب اسلامی صیانت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور اذعان کرد: تعصب جانبازان نسبت به دفاع از سرزمین خود یعنی عشق و ارادت به دین و ارزش های الهی و پاسداشت همه زیبایی ها که گرانبهاترین عضو خود را در این راه هدیه کردند.

وی به عمل صحیحی که جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ انجام دادند اشاره کرد و گفت: جانبازان و آزادگان با ایثار، فداکاری و انتخابی دقیق و پاسخی مناسب به دعوت حضرت امام خمینی (ره) در مسیر ارزش های اسلامی و دینی قرار گرفتند.

کد خبر 1388658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha