۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۴۰

اخوان در گفتگو با مهر:

رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم جهان است

اصفهان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم جهان است.

نیره اخوان بی‌طرف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روز قدس در واقع روز فریاد همه مسلمانان جهان بر سر استکبار جهانی و استکبار است، افزود: رژیم صهیونیستی به فرموده بنیان‌گذار انقلاب اسلامی باید از بین برود.

وی اساس تشکیل رژیم صهیونیستی را به یک قرن پیش مربوط دانست و اظهار داشت: زمانی که انگلستان و بریتانیا از ترس از دست دادن مستعمره‌های خود به واسطه افزایش قدرت تازه پا گرفته آلمان با کشورهای هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا رابطه حسنه برقرار کرده و از متفکرین آنان برای مدت یک هفته در سال 1907 در ارتباط با چگونگی ماندگاری قدرت استعماری خود نظر خواستند، در واقع آغاز شکل‌گیری این رژیم بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نمونه‌هایی از راه‌های تسلط بر جهان توسط یهودیان که فاش شده است، تصریح کرد: اعمال زور و خشونت و ترور، براندازی تمام دولتهای غیر صهیونیستی عالم، تشکیل دولت صهیونیستی در فلسطین، ایجاد شکاف بین رهبران دینی و ملتهایشان و به وجود آوردن احزاب گوناگون و انداختن آنها به جان یکدیگر از مهمترین شیوه‌های این رژیم جعلی است.

اخوان در ادامه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان را نشانه نابودی این رژیم دانست و تاکید کرد: کافی است جهانیان اجازه دهند محاصره غزه شکسته شود تا آنگاه جوانان برومند مسلمان مدتی کمتر از 22 روز سرنگونی رژیم صهیونیستی را رقم بزنند.

وی به نفوذ یهودیان و صهیونیستها در برخی از مجامع مهم جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: مجامع فرهنگی جهان، سازمان ملل، شورای امنیت، سازمان تغذیه کشاورزی جهان، مرکز اطلاعات و معلومات سازمان ملل، شعبه بخشهای داخلی سازمان ملل، مؤسسه دولتی پناهندگان، مؤسسه بازرگانی جهان، سازمان یونسکو، صندوق جهانی پول و سازمان بهداشت جهانی از مراکز تحت نفوذ این رژیم است.

کد خبر 1390664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha