۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۵۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

افزایش هزینه پارک بر اساس مصوبه شورا است

افزایش هزینه پارک بر اساس مصوبه شورا است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: افزایش هزینه‌های پارکهای حاشیه‌ای بر اساس مصوبه شورای اسلامی است.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که افزایش هزینه پارکینگهای شهر تهران بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است گفت: رئیس شورای شهر تهران نیز در گفتگویی شفاهی و نامه‌ای کتبی اعلام کرد فرمانداری درموعد مقرر اعتراضی به نرخ ها نکرده است بنابراین اعمال نرخ های جدید لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: واریز درآمدهای حاصل از پارک حاشیه ای به خزانه دولت مربوط به قانون جدید اخذ جرایم راهنمایی و رانندگی است و هنوز آیین نامه هایی اجرایی آن نوشته نشده است به همین دلیل اجرای این قانون تا نگارش آیین نامه های اجرایی متوقف می ماند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه واریز درآمدهای حاصل از پارک حاشیه ای دارای اشکالاتی است گفت: نمی توان عوامل پارکبان را متوقف به این موضوع کرد که درامدهای حاصله را جمع آوری و به حساب خزانه واریز کنند و سپس دولت آن را به عوامل اجرایی باز پس دهد.

تشکری هاشمی افزود: برای حل مشکلات ناشی از این قانون باید چاره ای در جلسات تخصصی آیین نامه های اجرایی اندیشیده شود.

وی با بیان این که هزینه پارکهای حاشیه ای پنج سالی بدون تغییر بود گفت: اعضای شورای شهر اصلاحات قیمت را به صورت یکجا اعمال کردند.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که چرا هزینه های پارک در محدوده طرح ترافیک بیش از نقاط دیگر است گفت: این افزایش به دلیل آن است که استفاده از پارکینگ را در این محدوده به حداقل برسانیم و جا به جاییهای این محدوده با وسایل حمل و نقل عمومی انجام شود. 

کد خبر 1390828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha