۵ شهریور ۱۳۹۰، ۱۷:۳۸

با حضور رکن آبادی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی قدس در اردوگاه فلسطینی برج البراجنه

افتتاح نمایشگاه عکس به مناسبت روز جهانی قدس در اردوگاه فلسطینی برج البراجنه

به مناسبت روز جهانی قدس، جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل – نمایشگاه عکس قدس و مسجدالاقصی و حق بازگشت را در اردوگاه فلسطینی برج البراجنه بیروت برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با حضور غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان افتتاح شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور نمایندگان احزاب فلسطینی و لبنانی برگزار گردید اظهار داشت:«بحمدلله روز جهانی قدس امسال با شور و اشتیاق وصف ناشدنی از سوی آزادگان و حامیان فلسطین در کلیه نقاط دنیا برگزار گردید و برنامه های امسال در روز جهانی قدس متفاوت از سال های گذشته بود.  قطعا این حضور حماسی پیام سنگینی برای استکبار جهانی و جبهه آمریکائی – صهیونیستی داشت و آنها درک کرده اند که دنیا وارد مرحله جدیدی شده و بسیج جهانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وجود دارد که اجازه نخواهد داد حقوق حقه ملت فلسطین پایمال گردد.

وی به بیان حضور میلیونی مردم ایران در خیابان ها در روز جهانی قدس پرداخت و گفت:«بنده بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران از حرکت عظیم ملت ایران در روز جهانی قدس و از اینکه آزادگان جهان در بسیاری از کشورها در عراق، لبنان، افغانستان، ترکیه، فلسطین، آمریکای لاتین و اروپا و . . . به ندای حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و طوفان عظیمی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به راه انداختند، احساس عزت و افتخار می کنم. قطعا این موج انسانی بزرگ که با حمایت پرشور ملت عظیم و در صحنه ایران همراه خواهد بود، عامل مهمی در روحیه بخشی به مظلومین و مستضعفین و کلید رمز پیروزی مقاومت در مقابل همه توطئه ها و تهاجمات آمریکائی – صهیونیستی می باشد.

در این همایش نماینده جبهه خلق برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تشکر از نقش سازنده و موثر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از قضیه فلسطین اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در اعلان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  بعنوان روز جهانی قدس یک اقدام استراتژیک و تضمین کننده حقوق فلسطینی ها در برابر تجاوزات و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است. حضرت امام(ره) با این حرکت همه جهان و ادیان مختلف را علیه این رژیم بسیج نمود و جبهه پایداری را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

کد خبر 1393615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha