۶ شهریور ۱۳۹۰، ۱۵:۴۰

با حضور هزار نفر؛

آئین تجلیل از خادمان قرآن حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

آئین تجلیل از خادمان قرآن حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

قم - خبرگزاری مهر: آئین تجلیل از خادمان قرآن حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور هزار نفر از خادمان قرآنی حرم در قم برگزار می شود.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های قرآنی حرم حضرت معصومه (س) در طول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ماه رمضان امسال برنامه های ویژه قرآنی را همچون ترتیل خوانی نوجوانان، حلقه های قرآنی، برنامه های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کرد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی ادامه داد: با توجه به اینکه در برگزاری این برنامه های قرآنی عوامل مختلفی حضور داشتند حرم مطهر حضرت معصومه (س) آئین تجلیل از افرادی که حرم مطهر را در برگزاری این مراسم ها یاری کردند را برگزار می کند.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه (س)  اعم از قاریان، مرتلان، موذنان، گروه تواشیح و سایر دست اندرکاران  فردا در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با اشاره به حضور هزار نفر در این مراسم بیان کرد: در پایان این مراسم از ترتیل خوانان در بخش خواهر و برادر و همچنین عوامل اجرایی برنامه های قرآنی حرم حضرت معصومه (س) تجلیل می شود.

کد خبر 1394464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha