۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۵۴

ساکی در گفتگو بامهر:

11 طرح آبرسانی روستایی در همدان به بهره برداری رسید

11 طرح آبرسانی روستایی در همدان به بهره برداری رسید

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 11 طرح آبرسانی روستایی با اعتباری افزون بر 30 میلیارد و 254 میلیون ریال در روستاهای این استان به بهره برداری رسید.

مهدی ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این ایام طرح های آبرسانی شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین بهره برداری شد.

وی مجتمع های آبرسانی ترمیانک، قلی لاله و جراء در تویسرکان و آبرسانی به روستاهای رباط شورین در شهرهمدان، وشت در شهر نهاوند، بوجان در شهرستان تویسرکان، مزرعه بید در اسدآباد، گنبدان در بهار، سنگرانکوه در رزن، صادقلو، رضا باغی و باباحصاری در فامنین را از جمله طرح های بهره برداری شده عنوان کرد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح ها در مجموع شامل اجرای 93 و هشت دهم کیلومتر خط انتقال، اجرای 37 و دو دهم کیلومتر شبکه داخلی، احداث هفت باب مخزن، حفر 14 حلقه چاه ، احداث پنج واحد ایستگاه پمپاژ و بهسازی چهار دهنه چشمه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: تجهیز و راه اندازی یک واحد آزمایشگاه در شهرستان بهار از دیگر برنامه های این شرکت بمناسبت هفته دولت بود.

کد خبر 1394966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha