۱۱ شهریور ۱۳۹۰، ۱۵:۲۹

صفایی بوشهری:

مردم بوشهر بیانیه اعتراض آمیز به سازمان ملل ارسال می کنند

مردم بوشهر بیانیه اعتراض آمیز به سازمان ملل ارسال می کنند

بوشهر- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر همزمان با 12 شهریور سالروز شهادت رئیسعلی و روز مبارزه با استعمارگر پیر انگلیس بیانیه اعتراض آمیز خود را به خاطر جنایات انگلیس سازمان ملل ارسال می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: مقاومت و دلیرمردی های مردم استان بوشهر در تاریخ ثبت است و اکنون رئیسعلی دلواری های دیگری در عرصه علمی و فناوری در جهان می درخشند و با کسب نشانه های طلا ضربات مهلکی به آنان وارد می کنند.

وی با بیان اینکه استعمار پیر انگلیس بارها به کشورهای گوناگون حمله و لشکرکشی کرده است، اظهارداشت: استعماگر پیر انگلیس با حمله به این کشورها ضمن اینکه ملت ها را در بند کشید ثروت ملی آنان را به یغما برد و غرور ملی ملت ها را درهم شکست.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استعمار پیر چهار بار به بوشهر حمله کرد، گفت: به همت عالمان دینی و سردارانی چون رئیسعلی دلواری و احمد خان تنگستانی چنان درس عبرتی به آنان دادند که تاریخ هیچگاه انرا فراموش نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: انگلستان آتشی که میان ملتها انداخته اکنون دامنگیر خود شده است و اینک رژیم اشغالگر قدس، امریکا و انگلیس از منفورترین کشورهای جهان هستند.

وی با قدردانی از حضور پرشورو شعور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر گفت: این حضور معنوی نشان از وحدت، معرفت، معنویت و ولایتمداری مردم استان است .

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت هفته تعاون و قدردانی از تلاشگران این عرصه، تعاون را نماد همکاری در اقتصاد، تولید و بهره وری دانست.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت تشکیل قرارگاه پدافند هوایی جنوب به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از دلیر مردیهای آنان تشکر کرد.

کد خبر 1397464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha