۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۴۶

هاآرتض خبر داد:

آماه باش کامل ارتش اسرائیل/ ترس از تظاهرات گسترده فلسطینیان

آماه باش کامل ارتش اسرائیل/ ترس از تظاهرات گسترده فلسطینیان

پس از اعلام خبر آموزش شهرک نشینان رژیم صهیونیستی برای برخورد با فلسطینیان، ارتش این رژیم از آماده باش کامل برای مقابله با تظاهرات گسترده فلسطینیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه هاآرتض، ارتش اسرائیل امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که بطور کامل آماده برخورد با معترضین فلسطینی همزمان با نزدیک شدن به نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای شناسایی کشور مستقل فلسطین است.

به نوشته هاآرتض، این بیانیه در واکنش به سند جدیدی که توسط ویکی لیکس درباره رژیم صهیونیستی منتشر شده و در آن آمده بود که ارتش این رژیم توانایی برخورد با اعتراضات مصالحت آمیز را ندارد صادر شده است.

در افشاگری ویکی لیکس آمده که مقامات ارتش اسرائیل به مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که نظامیان صهوینیست توانایی برخورد با غیرنظامیان را ندارند.

در همین رابطه در هفته گذشته نیز کنیست رژیم صهیونیستی گزارشی را منتشر کرد که در آن از کم کاری کابینه نتانیاهو در برخورد با فلسطینیان انتقاد شده بود.

از سوی دیگر روزنامه ایندیپندنت خبر داد که اسرائیل از چندی پیش آموزش شهرک نشینان حاضر در کرانه باختری را برای مقابل با فلسطینیان آغاز کرده و در این راه آنها را به گاز اشک آور و نارنجکهای صوتی تجهیز کرده است. 

تل آویو احتمال می دهد که همزمان با آغاز نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه جاری میلادی که قرار است در آن نشست، کشور مستقل فلسطین به رسمیت شناخته شود، ساکنان فلسطنی کرانه باختری اقدام به برگزاری راهپیمایی و جشن کنند از همین رو در حال آماده کردن شهرک نشینان خود برای مقابله با فلسطینیان است.
 
در همین رابطه رژیم صهیونیستی نام نویسی از شهرک نشینانی را که آماده مقابله با فلسطینیان هستند آغاز کرده است. 
کد خبر 1399664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha