۱۵ شهریور ۱۳۹۰، ۲۱:۳۲

در لرستان/

مقدماتی جشنواره مدهامتان برگزار شد

مقدماتی جشنواره مدهامتان برگزار شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های مساجد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در این رابطه اظهار داشت: مرحله مقدماتی این مسابقات قرآنی طی هفته جاری در سطح کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان آغاز شده است و منتخبان مرحله مقدماتی به مرحله استانی راه می‌یابند.

وی افزود: مرحله استانی هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان نیز هشتم مهرماه سال‌جاری در مسجد بعثت شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: این جشنواره در چهار رشته اذان، قرائت، ترتیل و حفظ قرآن‌کریم و ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: در مرحله استانی این مسابقات قرآنی از هر رشته یک نفر به جشنواره سراسری مدهامتان که در زنجان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی حضور پرنشاط‌‌ اعضای کانون‌های مساجد در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌های مساجد به کشف استعدادهای قرآنی و آشنایی بیشتر مردم با استعدادهای قرآنی موجود در کانون‌های مساجد را از اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان عنوان کرد.

کد خبر 1401290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha