۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۷:۲۷

مدیرکل تبلیغات کردستان:

شهدای ترور بزرگترین سند انحراف دشمنان اسلام است

شهدای ترور بزرگترین سند انحراف دشمنان اسلام است

سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، شهدای ترور را بزرگترین سند انحراف دشمنان اسلام و ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی ‌یاری ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت مظلومانه ماموستا شیخ‌الاسلام، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ماموستا برهان عالی به دست عوامل مزدور، اظهارداشت: شهدای ترور تابلوی رسوایی مدعیان دروغین دفاع از مردم و بزرگترین سند انحراف دشمنان و بدخواهان هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به ویژه کردستان مظلوم بیش از پیش به آرامش و همدلی نیاز دارد، افزود: دشمنان با اقدامات ناجوانمردانه سرمایه‌های معنوی و خدمتگزاران راستین مردم را به شهادت رسانده و جیره ‌خواری خود از استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار را ثابت کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: تروریست آیینه تمام نمای شرارت به جهالت و اختلالات روانی است که تحمل رشد و تعالی جامعه و آرامش انسان‌ها را ندارد و به همین دلیل با روی آوردن به این حرکت ضد بشری و غیرقابل قبول توطئه های خود را اجرایی می کند.

حجت‌الاسلام صفی ‌یاری به وظیفه روحانیون در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها اشاره کرد و یادآور شد: حمایت و دفاع از دین مبین اسلام و حفظ ارزش‌های اسلامی وظیفه و رسالت اصلی روحانیون است و باید با روشنگر و حضور خود در صحنه در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: باید مردم را با دین و مذهب خودشان آشنا کرد تا گرفتار توطئه دشمنان و فرقه‌های نوظهور نشوند که در راستای اجرایی کردن این مهم روحانیون نقش و جایگاه ویژه ای دارند.

در شهریور ماه سال 88 و به دست عوامل ضد انقلاب و گروه های تندرو مذهبی طی یک هفته دو تن از روحانیون برجسته استان کردستان ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1411083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha