۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۱۹:۴۶

نقش رزمندگان دلیر گیلانی در کارنامه دفاع مقدس فرمواش نشدنی است

نقش رزمندگان دلیر گیلانی در کارنامه دفاع مقدس فرمواش نشدنی است

رشت - خبرگزاری مهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان طی پیامی اعلام کردند: نقش رزمندگان دلیر گیلانی در کارنامه هشت سال دفاع مقدس فرمواش نشدنی و درخشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله " زین العابدین قربانی " نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و " مهدی سعادتی " استاندار گیلان در این پیام آورده اند: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرینان ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری های آن که به مدد دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) پدید آمد، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگارخواهد ماند.  
 
بدون شک همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: " هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و دراین مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. "
 
شهدای که تمامی هستی خود را در راه دفاع از ارزشهای متعالی اسلام ناب محمدی (ص) و موجودیت میهن عزیز در کف اخلاص نهادند و درسی جانانه به دشمنان دادند تا هرگز به فکر شیطنت علیه ایران اسلامی نباشند.

به یقین نقش ارزشمند جوانان غیور و سرداران شجاع و رزمندگان دلیر گیلانی و پشتیبانی بی نظیر هزار و چند صد کامیونی گیلانی های ولایتمدار و فرزندان معنوی آل بویه و میرزاکوچک جنگلی در این کارنامه درخشان دفاع از اسلام و ایران اسلامی فرمواش نشدنی و درخشان است.

در ادامه پیام مشترک امام جمعه رشت و استاندار گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبرمعظم انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه گیلانی های غیور و ولایتمدار یادآوری شده است: دفاع مقدس همواره برتارک تاریخ، حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان همچون دری تلالو دارد.
کد خبر 1413998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha