۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۷:۱۶

80 درصد منازل روستایی استان بوشهر سنددار شدند

80 درصد منازل روستایی استان بوشهر سنددار شدند

تنگستان - خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با آغاز طرح سنددار کردن منازل روستایی استان تا کنون بیش از 80 درصد این منازل سنددار شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فرزانه بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندار و بهیاران شهرستان تنگستان اظهارداشت: در سال گذشته پنج هزار و 255 منزل روستایی سند دار شده اند و برای امسال هم چهار هزار سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: امسال 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 220 طرح هادی روستایی در این استان اختصاص یافته است.

فرزانه با بیان اینکه 102 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در سال گذشته در استان بوشهر احداث شده است، گفت: از ابتدای فعالیت مسکن شهری در بنیاد مسکن تا پایان سال 88، سه هزار و 196 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در استان بوشهر احداث شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تا پایان سال گذشته، 898 واحد مسکونی در طرح مسکن مهر در بنیاد مسکن استان بوشهر تحویل داده شده است.

فرماندار تنگستان نیز گفت: 78 در صد از کل اعتبارات تنگستان در بخش توسعه روستایی هزینه می شود.

حسین زارع با اشاره به موفقیت طرح هادی روستایی در توسعه و عمران روستاهای این شهرستان افزود: در کمیته برنامه ریزی امسال بیش از 120 میلیارد ریال در بخش توسعه و عمران روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: از این مقدار 16 میلیارد ریال برای اجرای 29 طرح هادی در روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان نیز گفت: پارسال 25 طرح هادی روستایی در شهرستان تنگستان به صورت صد درصد انجام شده و دو طرح نیز با 80 درصد پیشرفت همراه است.

کد خبر 1426016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha