۱۰ مرداد ۱۳۸۲، ۱۱:۱۳

در ادامه نقض آتش بس از سوي اشغالگران

صهيونيستها شش فلسطيني ديگر را در كرانه باختري بازداشت كردند

صهيونيستها شش فلسطيني ديگر را در كرانه باختري بازداشت كردند

صهيونيستها در ادامه نقض مكرر آتش بس و با سوء استفاده از بردباري گروههاي مبارز فلسطيني ، شب گذشته با يورش به مناطقي در كرانه باختري شش فلسطيني را بازداشت كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، رزنامه صهيونيستي يديعوت آحرونوت امروز جمعه مدعي شد اين شش فلسطيني تحت پيگرد دستگاههاي امنيتي رژيم اسراييل بودند .
  بر پايه اين گزارش نظاميان صهيونيست دو عضو مبارز حماس را در شهر الخليل و 4 تن ديگر را در نزديكي شهر نابلس در كرانه باختري بازداشت كردند.
  خبرنگار شبكه الجزيره نيز از طولكرم گزارش داد واحدهايي از ارتش اشغالگر اسراييل بامداد امروز جمعه با يورش به اردوگاه آوارگان طولكرم به قصد بازداشت صالح نصار منزل وي را محاصره كرده اند اما با مقاومت شديد ياران نصار توفيقي در اين زمينه كسب نكردند.
 صالح نصار فرمانده گردانهاي شيهدان الاقصي شاخه نظامي جنبش فتح دراستان طولكرم است كه تلاش صهيونيستها براي دستگيري وي تاكنون با شكست مواجه شده است .
 گفتني است به رغم اينكه يك ماه از مدت آتش بس سه ماهه گروههاي مبارز فلسطيني با رژيم صهيونيستي گذشته است ، صهيونيستها با سوء استفاده از صبر و خويشتن داري گروههاي مبارز بيش از هفتاد بار اين آتش بس را در اين مدت  نقض كرده اند و عمليات هاي گسترده اي را براي بازداشت مبارزان فلسطيني آغاز كرده اند.
  شاوول موفاز وزير جنگ صهيونيستها نيز با مخالفت با آزادي اسيران فلسطيني و عقب نشيني از مناطق فلسطيني و تاكيد بر شهرك سازي جديد ،عملا عدم پايبندي صهيونيستها به آتش بس و حتي نقشه راه را اعلام كرد.

کد خبر 14295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha