۲۰ مهر ۱۳۹۰، ۱۶:۳۴

برای اولین بار/

دعای عرفه استاد انصاریان در تهران برگزار می‌شود

دعای عرفه استاد انصاریان در تهران برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر موسسه اسلامی هدایت اعلام کرد: دعای روحبخش عرفه استاد انصاریان، امسال برای اولین بار در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر موسسة اسلامی هدایت در توصیف دعای عرفه گفت: این دعای معروف جوشیده از قلب الهی و ملکوتی حضرت سید الشهداء است و آن حضرت که وارث علوم همه انبیاء و اولیاء خاص حق بود، در این دعای بی نظیر که در عصر روز نهم ذی الحجه در بیابان عرفات با اشکی ریزان قرائت نمود، حقایق جامعی را برای کمال و سعادت دنیا و آخرت بشر ارائه کرده است.

آیت پیمان اظهار داشت: با دعوت و تلاش هیئت امناء و مدیران موسسه اسلامی و حسینیه هدایت تهران، در روز عرفه امسال مراسم دعای عرفه استاد انصاریان به حسینیه هدایت تهران منتقل می‌شود و علت آن تقاضاهای مکرر اهالی متدین تهران در سنوات گذشته بود که امکان حضور در مشهد و قم را نداشته‌اند.

وی اعلام کرد: مراسم دعای عرفه ساعت 14 و 30 دقیقه روز یکشنیه 15 آبان مصادف با نهم ذی الحجه توسط استاد انصاریان در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام و خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف قرائت می‌شود و تمهیدات لازم برای حضور مردم در شبستان‌های حسینیه و خیابان‌های اطراف پیش بینی شده است.

قابل ذکر است دعای عرفه اولین بار توسط این استاد اخلاق در جمع عمومی در ایران پایه گذاری شد و چند دهه است که توسط وی در صحرای عرفات و مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده است و امسال اولین بار است که این دعا را در تهران توسط وی قرائت می‌شود.
 

کد خبر 1431487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha