۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۹:۰۳

به مناسبت روز جهانی نابینایان؛

جشن "عصای سفید" در ورامین برگزار می شود

جشن "عصای سفید" در ورامین برگزار می شود

ورامین - خبرگزاری مهر: به مناسبت 23 مهرماه که مصادف با روز جهانی نابینایان است، جشن "عصای سفید" ویژه نابینایان و کم بینایان در ورامین برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه نابینایان نگاه روشن ورامین با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با سالروز جهانی عصای سفید در 23 مهرماه، مراسم جشن نابینایان و کم بینایان ورامینی با حضور مسئولان ارشد شهرستان در سالن همایشهای شهرداری ورامین برگزار خواهد شد.

داود شیرکوند افزود: این مراسم برای حضور نابینایان و کم بینایان شهرستان ورامین و خانواده های آنان در یک اجتماع و کنار هم برپا می شود.

وی بیان کرد: نابینایان و کم بینایان ورامینی در فعالیتهای اجتماعی حضوری گسترده داشته و حتی در برخی برنامه ها و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگ ، ورزشی، قرآنی و مذهبی نقش ارزنده ای ایفا کرده اند.

این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه برخی از همین فعالیتها، به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی عصای سفید، مراسم جشنی ویژه نابینایان و کم بینایان ورامینی تدارک و برنامه ریزی شده است.

برنامه های جشن عصای سفید ورامین

وی اظهار داشت: قرائت قرآن توسط یکی از حافظان نابینا، اجرای تواشیح و سرود توسط گروه، اجرای مسابقه حضوری و اهدای هدیه به برگزیدگان، ارائه شرح فعالیتهای اجتماعی نابینایان عضو مؤسسه، قرائت مقاله بزرگداشت روز عصای سفید و … برخی از برنامه های این جشن خواهد بود.

شیرکوند افزود: این مراسم در روز ۲۳مهرماه جاری از ساعت ۱۶الی ۱۸در سالن همایشهای شهرداری ورامین با همکاری مؤسسه مهر پرتو وارنا و امور اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین برگزار می شود.

کد خبر 1432944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha