۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۳:۴۶

پس از دو سال/

سخنگوی شورای شهر اردبیل استعفا داد

سخنگوی شورای شهر اردبیل استعفا داد

اردبیل - خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل بعد از حدود دو سال از عهده دار شدن این سمت در شورا شهر استعفا داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فرزانه در آغاز صد و نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر استعفانامه خود را به رئیس شورای تقدیم و از اعتماد اعضا شورا به وی برای تکیه بر کرسی سخنگویی شورای شهر تقدیر کرد.

وی طی سخنانی دلایل استعفای خود را مسائل و مشغله های کاری عنوان کرد و افزود: در این مدتی که سخنگوی شورا بودم تمام تلاش خود را مبنی بر ایفای نقش و وظیفه سخنگویی و ارتقا جایگاه شورا در بیا اذهان عمومی و شهروندان به کار گرفتم.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز با قبول استعفای وی و ضمن تقدیر از فرزانه اظهار داشت: فرزانه در مدت زمان سخنگویی خود طبق برنامه های شورای شهر اقدام و با در نظر گرفتن مشکلات و محدودیتهای مادی به وظیفه خود عمل کرد.

در این جلسه استعفای فرزانه از سخنگویی شورای شهر به رای گذاشته شد که با موافقت پنج نفر و مخالفت سه نفر با استعفای وی موافقت شد.

یادآور می شود نادر فرزانه چند روز پیش با آرای اکثریت اعضا سازمان نظام مهندسی استان در انتخابات این سازمان به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل انتخاب شد.

سالار شاکر دوباره سخنگوی شورای شهر شد
در ادامه این جلسه که با حضور هشت نفر از اعضای شورای شهر و غیبت یکی از اعضا برگزار شد، با در خواست رئیس شورای شهر رای گیری برای انتخاب سخنگوی شورای شهر انجام و سالار شاکر برای دومین بار به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شد.

در این جلسه سالار شاکر، علیرضا عبدالهی و عزیزه تراز سه نفری بودند که برای تصاحب کرسی سخنگویی شورا اعلام آمادگی کرده بودند، اما شاکر با پنج رای در مقابل دو رای عبدالهی و تنها رای تراز بر جایگاه سخنگویی شورای شهر تکیه زد.
کد خبر 1436595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha