۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۳:۲۳

آیت الله نورمفیدی:

سقوط نظام سرمایه داری نزدیک است

سقوط نظام سرمایه داری نزدیک است

گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همانگونه که نظام مارکسیتی سقوط کرد، سقوط نظام سرمایه داری نیز نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: جنبش وال استریت در هزار شهر جهان گسترش پیداد کرده است و این جنبش نظام سرمایه داری را زیر سئوال می برد.

وی اظهار داشت: این نظام به برخی کشورهای آسیایی نیز سرایت کرد و مردم می خواهند بگویند که دست نظام سرمایه داری در دست اسراییل است.

وی با اشاره به سفر رهبری به کرماشناه گفت: انقلاب و نظام ما بعد از خداوند تکیه اش به مردم است و در طول این 32 سال با اتکای به مردم این چالشها را پشت سر گذاشته است.

آیت الله نورمفیدی عنوان کرد: دنیا و کسانیکه دشمن جمهوری اسالمی هستند از فکر براندازی نظام بیرون بیایند، زیرا این نظام پشتوانه بالای مردمی دارد.

امام جمعه گرگان گفت: پیام دوم سفر رهبری به کرمانشاه برای مسئولان است و اینکه راههایی برای حضور مردم انتخاب کنند و قدردان مردم باشند.

وی یادآورشد: مردم توقع صداقت دارند، عمل به وعده ها، پرهیز از مناقشات، اقدام مدبرانه و عدالتخواهی از دیگر انتظارات مردم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به درپیش بودن طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: آمار مبنای برنامه ریزی درست است و نیاز است تا مردم اطلاعات درست و صحیحی دهند.

وی گفت: اطلاعات درست به برنامه ریزان برای برنامه ریزی درست کمک می کند.

کد خبر 1439173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha