۳ آبان ۱۳۹۰، ۸:۳۴

شهرداری کرج برای مشارکت با شرکت "درچ گروپ" آلمان آماده است

شهرداری کرج برای مشارکت با شرکت "درچ گروپ" آلمان آماده است

کرج - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج از آمادگی شهرداری کرج و شرکت آلمانی Dorsch Gruppe (درچ گروپ) برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های این مجموعه خبرداد.

سید محمد جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست شهردار کرج سید علی آقازاده، با اعضاء شرکت Dorsch آلمان، گفت: این نشست با هدف جذب سرمایه گذاران برای مشارکت در امر سرمایه گذاری پروژه های مشارکتی شهری کرج صورت گرفت.

وی در خصوص خروجی حاصل از این نشست، عنوان کرد: در این نشست مذاکرات اولیه در خصوص سرمایه گذاری شرکت مذکور بر روی طرح های مشارکتی مجموعه مدیریت شهری کرج با تولیت اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این مجموعه صورت گرفت.

این مسئول همچنین از آمادگی شرکت سرمایه گذار آلمانی به صورت EPCF  برای سرمایه گذاری بر روی طرح های مشارکتی شهرداری خبر داد و افزود: این مشارکت شامل طراحی، ساخت و اجرای پروژه ها می باشد.

مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج اظهارداشت: این شرکت همچنین آماده تامین هزینه های مالی کلیه طرح های مشارکتی در قالب پروژه های زیرساختی و شهری است.

حسینی ادامه داد: شرکت سرمایه گذار Dorsch Gruppe در حال حاضر در حال بررسی و مطالعه بر روی طرح های قابل اجرای مجموعه مدیریت شهری کرج می باشد.

وی با تاکید بر جذب سرمایه های بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی عنوان کرد: مشارکت بخش خصوصی به منظور پبشبرد اهداف عمرانی شهر صورت می گیرد.
 
این مسئول ادامه داد: ورود بخش خصوصی و مشارکت این بخش در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و شهری عامل مهمی در تحقق اهداف مدیریت شهری که توسعه و انتفاع شهر از مهمترین آن می باشد، است.

حسینی با تاکید بر ارائه راهکارهای اصولی به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان کرد: شهرداری کرج تاکید ویژه ای بر فراهم آوردن این شرایط دارد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری عنوان کرد: جلب مشارکت های مردمی نقش بسزایی در رونق و توسعه شهر دارد.

وی اذعان داشت: هدف شهرداری به عنوان اداره و سیستم خدمات رسان انتفاع شهر و شهروندان است که برای تحقق آن نیز از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده می کند.

 
 
 
کد خبر 1442400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha