۳ آبان ۱۳۹۰، ۹:۵۸

بزرگداشت شهدای وحدت برگزار شد

بزرگداشت شهدای وحدت برگزار شد

بزرگداشت شهدای وحدت در دومین سالگرد شهادت این شهیدان شب گذشته با حضور شهردار تهران، فرماندهان نظامی و انتظامی کشور، خانواده شهدا و سران قبائل استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور شهردار تهران و مدیران حوزه شهری برگزار شد، فرزند سردار شهید شوشتری گفت: به گفته شهید مطهری تمام کسانی که به بشریت خدمت می کنند حقی بر بشریت دارند ولی هیچکس به اندازه شهدا حق بر بشریت ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه شهید شوشتری نمونه بارزی از خصائلی بود که شهید و شهادت را به وجود می آورد افزود: شهید کسی است که با سوختن و خاکستر شدن محیط را برای بقیه مردم مساعد می کند و در واقع شهدا شمع محفل بشریت اند که سوختند و محفل بشریت را روشن کردند.

فرزند شهید شوشتری تصریح کرد: سیره شهدا سیره مشخصی است و کافی است ما به خدا اعتماد داشته باشم و در مسیری که خداوند مشخص کرده که همانا مسیری نیست جز اسلام ، پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم. چرا که راه دیگری برای رسیدن به ارمان شهدا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انگار شهادت شهید کاظمی ، شهید شوشتری را بی تاب کرده بود و تاب اندن در این دنیا و زمینی بودن نداشت گفت: وقتی بهشت بر مومنین نمایان می شود تنها یک گروه حاضرند بار دیگر به دنیا برگردند و طعم جان دادن و مرگ را بچشند که آنان شهدایی هستند که جانشان را در راه خداوند نثار کردند.

فرزند شهید شوشتری خطاب به حاضرین و سران قبائل اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی بهترین های خود را برای حفظ کیان کشور  و وحدت به استان سیستان و بلوچستان فرستاده و بر دوش شما نیز مسئولیت گذاشته شده است.

در این مراسم از خانواده شهدای وحدت از جمله  شهید شوشتری، شهید محمد زاده، شهید برونسی، شهید نظر نژاد، شهید 3 ساله محمد بیک، دانش آموز شهید عمران زرنما، شهید شفیع پور، شهید رسانه ملی فراهانی، شهید زلفی و... قدردانی شد. 

براساس این گزارش، در این مراسم سرلشکر رحیم صفوی، محمد باقر قالیباف، سردار رفیق دوست و سردار سلیمانی حضور داشتند.

کد خبر 1442769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha