۶ آبان ۱۳۹۰، ۲۰:۳۸

در گفتگو با مهر مطرح شد:

امیرحسین فردی فردا زیر تیغ جراحان می‌رود/ شوخ‌طبعی در شب توکل

امیرحسین فردی فردا زیر تیغ جراحان می‌رود/ شوخ‌طبعی در شب توکل

امیرحسین فردی که از چهار روز قبل به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شده، فردا شنبه مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

امیرحسین فردی، نویسنده پیشکسوت و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، شامگاه جمعه در حالی که در بخش CCU بیمارستان کسری بستری است، به خبرنگار مهر گفت: تشخیص پزشکان این است که آمادگی لازم برای عمل فردا روی قلب من به وجود آمده است.

وی ادامه داد: براساس گفته پزشکان، فشار خون و توان بدنی برای انجام عمل مساعد است و من با توکل به خدا فردا در اتاق عمل بیمارستان کسری حاضر می‌شوم.

این نویسنده انقلاب و مدیرمسئول مجله کیهان بچه‌ها در پاسخ به آرزوی عملی خوب و موفق برای وی گفت: امیدوارم این عمل، عمل صالحی باشد!

گفتنی است، امیرحسین فردی، بامداد دوشنبه دوم آبان‌ماه در حالی که دچار حمله قلبی شده بود، راهی بیمارستان پیامبران شد و با تشخیص پزشکان برای رسیدگی بهتر به بیمارستان کسری منتقل شد. گفته می‌شد که عمل قلب روی این نویسنده 62 ساله به سرعت انجام می‌شود، اما بررسی‌های نهایی نشان داد که وی برای کم شدن التهابات ناشی از سکته شدید قلبی باید مدتی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرد.

در مدت بستری بودن نویسنده رمان «اسماعیل» در بیمارستان، چهره‌های بسیاری از جمله نویسندگان کودک و نوجوان، مدیران حوزه هنری و برخی مدیران مؤسسه کیهان از وی عیادت کرده‌اند.

امیرحسین فردی، پیش از ظهر فردا شنبه هفتم آبان ماه مورد عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد تا انسداد عروق وی برطرف شود. 

کد خبر 1445835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha