۷ آبان ۱۳۹۰، ۲۰:۰۹

اراذل و اوباش باقرشهر دستگیر شدند

اراذل و اوباش باقرشهر دستگیر شدند

شهرری – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری پنج تن از اراذل و اوباش جنوب تهران طی یک عملیاتی پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: چندی پیش شماری از شهروندان ساکن باقرشهر به مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ شکایت کردند که چند نفر از اشرار و اراذل و اوباش این منطقه اقدام به ایجاد مزاحمت و درگیری برای شهروندان این محله کرده اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و از آنجا که در حال حاضر در شهر تهران طرح امنیت محله محور در حال اجراست، بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از شناسایی متهمان، اقدامات برای دستگیری آنها آغاز شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: دو نفر از متهمان به نامهای حسن و امید در طول تحقیقات شناسایی شدند و مشخص شد که این دو نفر با همدستی دوستان خود اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده و در محله به شرارت می پردازند.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اختفای متهمان اعزام شده و در عملیاتی پلیسی، هر پنج نفر اعضای این باند شرارت را دستگیر کردند.

سرهنگ محرابی افزود: متهمان دربازجویی به عمل آمده به جرایم خود مبنی بر ایجاد شرارت، درگیری، نزاع، حمل سلاح سرد و ایجاد مزاحمت برای نوامیس، اعتراف کرده و برای انجام تحقیقات بیشتر به بازداشتگاه منتقل شده اند.

کد خبر 1446755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha