۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۳۹

هاشمی دومین ساخته سیاوش اسعدی را کلید زد

هاشمی دومین ساخته سیاوش اسعدی را کلید زد

مهدی هاشمی بازیگر، فیلم سینمایی "جیب‌بر خیابان جنوبی" را به کارگردانی سیاوش اسعدی کلید زد.

 به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی بعد از کلید زدن این پروژه در روز گذشته 10 آبان ماه با آرزوی موفقیت برای این پروژه گفت: خوشحالم در جمع شما و در اولین روز فیلمبرداری فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" حضور دارم و این توفیق نصیب من شد.

وی افزود: امیدوارم با تولید این فیلم، یک اثر خوب دیگر به گنجینه سینمای ایران اضافه شود. خوشحالم از اینکه سیاوش اسعدی فیلم‌اش را می سازد و در این اوضاع سینمای ایران راه خودش را در پیش گرفته است.

دومین ساخته سیاوش اسعدی کارگردان برگزیده انجمن منتقدین سینمای ایران "جیب بر خیابان جنوبی" نام دارد که در لوکیشنی نزدیک به میدان فردوسی تهران جلوی دوربین رفت.

مصطفی زمانی با چهره متفاوت و نزدیک با سلیقه و نگاه خاص سیاوش اسعدی و نورا هاشمی به همراه بهناز جعفری، امیرجعفری، محمود جعفری، هومن برق نورد، افشین سنگچاپ، لیلا بلوکات، علی رضا جعفری و علی اعلایی نقش آفرینان فیلم جدید سیاوش اسعدی هستند.

در این فیلم پیام دهکردی نیز به همراه تعداد دیگری از بازیگران تئاتر بازی می‌کند. حضور او و دیگر بازیگران تئاتری نشان دهنده بازی‌های سخت این فیلم است.

 

گلاب آدینه به عنوان مشاور امور بازیگران و حمید کاویانی به عنوان دستیار اول و برنامه‌ریز هستند. "جیب بر خیابان جنوبی" توسط دوربین علیرضا برازنده تعقیب می‌شود و در لوکیشن‌های خاص مشکین مهرگان قدم می‌گذارد، با طراحی لباس همرنگ و با فضای غریب زندگی‌اش عجینمی‌شود. چهره‌پردازان "جیب بر خیابان جنوبی" حسین صالحیان و اعظم رحمانی هستند.

از دیگر عوامل اصلی "جیب‌بر خیابان جنوبی" عبارتند از صدابردار: سعید احمدی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: آیدا مصباحی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر تولید: حسین چرمچی، مجری طرح: سعید خانی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی و مدیر تدارکات: مرتضی خسروی مجد

کد خبر 1449828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha