۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۵۵

کریم‌پور به مهر خبر داد:

«قصه من و او» در اختیار ناشر/ تو رفت و او آمد!

«قصه من و او» در اختیار ناشر/ تو رفت و او آمد!

حسن کریم‌پور از تحویل رمان جدیدش با نام «قصه من و او» به انتشارات اوحدی خبر داد.

حسن کریم‌پور نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: عنوان این رمان که ابتدا «قصه من و تو» بود، اواسط کار به «قصه من و او» تغییر کرد. من به تازگی این رمان را به انتشارات اوحدی تحویل داده‌ام. در حال حاضر حروفچینی آن انجام شده است.

وی افزود: همان‌طور که گفتم وسط کار، او رفت و تو آمد و نام کتاب شد: «قصه من و او». این رمان داستان پیچیده فردی است که از کودکی، پدر و مادرش جدا می‌شوند و او با شوهر جدید مادر نمی‌سازد. پسر به تهران می‌آید و با خانواده‌ای آشنا می‌شود که در نهایت او را به پسرخواندگی می‌پذیرند. ناپدری جدید که پسر ندارد، برای او پدری می‌کند. او یک دختر دارد که برخلاف پسر که چهره‌ زیبایی دارد، زیبا نیست و پسر مجبور می‌شود به ازدواج با رودروایسی با او تن بدهد چون با آن همه محبت نمی‌تواند نه بگوید و دختر هم بی‌اندازه عاشق اوست.

این نویسنده ادامه داد: شخصیت اصلی داستان با این موضوع می‌سازد و می‌گوید این سرنوشت من است. در این داستان در کنار دل این مرد، یک جای خالی وجود دارد که هیچ نتوانسته آن را پر کند چون تا به حال دلش برای کسی نتپیده است. او شکایتی نمی‌کند اما در یک بزنگاه، گیر می‌افتد و سعی می‌کند عاشق نشود ولی موضوع به همان جای خالی در قلبش باز می‌گردد و ...

کریم‌پور گفت: «قصه من و او» یک رمان عاشقانه اجتماعی است که فراز و فرود بسیاری دارد و در 600 صفحه با 11 فصل گرد آمده است. همان‌طور که گفتم حروفچینی آن به پایان رسیده و در حال ویرایش و غلط‌ گیری است.

کد خبر 1451792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha