۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۵:۲۷

فریاد "مرگ بر آمریکا" در بندرعباس طنین انداز شد

فریاد "مرگ بر آمریکا" در بندرعباس طنین انداز شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: در سالروز 13 آبان ماه فریاد "مرگ بر آمریکا" همزمان با سراسر کشور در آسمان بندرعباس طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مومن و انقلابی بندرعباس امروز همگام با سایر مردم ایران با شور خاصی پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی روز 13 آبان در بندرعباس شرکت کردند.

در این راهپیمایی که با حضور بسیاری از مسئولان بلندپایه استان هرمزگان برگزار می شد، دانش آموزان و دانشجویان هرمزگانی با در دست داشتن پارچه نوشته هایی حمایت خود را از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و همچنین جنبش ضد وال استریت اعلام کردند.

جوانان انقلابی بندرعباس ضمن اعلام انزجار خود از تهدید مسئولان ایرانی به ترور توسط دولت آمریکا، بر خروج اشغالگران آمریکایی از کشورهای عراق و افغانستان تاکید کردند.

شعار قالب راهپیمایی امروز شعار "مرگ بر آمریکا" بود و دانشجویان بندرعباسی اعلام کردند که همچنان روحیه استکبار ستیزی در دانشجویان ایرانی زنده است و با هرگونه حرکت استکباری مقابله خواهند کرد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی روز 13 آبان سال 90 قرائت شد و مردم با سر دادن شعار "الله اکبر خامنه ای رهبر" بندهای این قطعنامه را تایید کردند.

کد خبر 1452096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha