۱۹ آبان ۱۳۹۰، ۱۴:۵۴

مصدقی:

تمهیدات راهداری زمستانه جاده جنگل گلستان مهیا شد

تمهیدات راهداری زمستانه جاده جنگل گلستان مهیا شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون راهداری راه و ترابری استان گلستان گفت: تمهیدات لازم برای اجرای راهداری زمستانه در جاده جنگل گلستان فراهم شد.

به  گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی و آمادگی قبل از شروع فصل زمستان بین دو استان گلستان و خراسان شمالی در محل راهدارخانه جنگل گلستان اظهارداشت: امدادرسانی بهینه در محورهای ارتباطی مشترک بین استانها یکی از مهمترین اقدامات در مدیریت بموقع راهداری زمستانه است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای این منظور، قبل از شروع فصل زمستان و براساس دستورالعمل راهداری زمستانه، جلسات متعدد هماهنگی میان استانها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جنگل گلستان، محور ارتباطی مشترک میان استان گلستان و خراسان شمالی است، افزود: به جهت اهمیت و میزان تردد از این محور، اجرای مطلوب طرح های راهداری به ویژه راهداری زمستانه، حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در این محور از اهمیت وافری برخوردار است.

مصدقی متذکر شد: با این هماهنگی و فراهم سازی تمهیدات لازم برای راهـداری زمـستانه، رضایـت کاربران شبـکه راه ها تامیـن می شود و در غیر این صورت با کوچکترین عامل بازدارنده در جریان پیوسته عبور و مرور، صدمات جبران ناپذیری به طور مستقیم و غیرمستقیم به اقتصاد استان و نیز کشور وارد خواهد شد.

برقراری ارتباط مشترک بی سیمی میان مرکز مدیریت راه های ادارات کل راه و ترابری گلستان و خراسان شمالی و گزارش و اطلاع رسانی مستمر و بموقع در راهداری زمستانه و شناسایی امکانات سایر بخشها از جمله پیمانکاران حوزه این دو استان از مواردی بود که توسط مسئولان راه و ترابری دو استان مذکور بر ضرورت آنها در راهداری زمستانه تاکید شد.

همچنین، اعلام گزارش وضعیت آب و هوا از طریق اداره کل هواشناسی و افراد مستقر در محل راهدارخانه ها و گشتهای راهداری، تامین امکانات مناسب رفاهی برای مسافران در راه مانده، دپوی مصالح شن و نمک و اعلام انسداد راه ها از طریق اداره راه به پلیس راه استانها، اقدامات دیگری است که باید در راهداری زمستانه امسال مورد توجه دو استان قرار گیرد.

در این جلسه، مسئولانی از پلیس راه دو استان گلستان و خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

کد خبر 1456778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha