۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۴۰

صفایی بوشهری خبر داد:

احداث 98 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر

احداث 98 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: تا پایان امسال 98 کیلومتر بزرگراه در این استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی بوشهری یکشنبه شب در بازدید از راه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره کل راه و ترابری استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی فعالیت مطلوبی داشته و به ویژه در احداث بزرگراه و ترمیم و بهسازی راه‌های استان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از احداث 98 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر خبر داد و افزود: هم‌اکنون بیش از 590 کیلومتر بزرگراه در استان وجود دارد که تا پایان امسال نیز بیش از 98 کیلومتر بزرگراه جدید در استان راه‌اندازی می‌شود و مجموع بزرگراه‌های استان تا پایان امسال به 690 کیلومتر خواهد رسید.

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر بیان کرد: در دشتستان نیز طی سه ماه گذشته تحول بسیار خوبی در حوزه راهسازی داشته‌ایم و احداث بزرگراه برازجان به گناوه و احداث پل دوم کلل از مهم‌ترین طرح‌های راهسازی در این حوزه است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در سال جاری با اهتمام مسئولان اداره کل راه با دقت و حساسیت در سطح استان بوشهر انجام گرفته و بر اساس آمار موجود تعداد 14 نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر طی یکسال گذشته مرتفع شده‌اند.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم امسال در راستای مناسب‌سازی راه‌های روستایی در دشتستان نیز اقدامات لازم انجام گرفته و انتظار داریم تا پایان امسال بخش عظیمی از راه‌های روستایی بازسازی و بهسازی شوند.

این مسئول یادآور شد: توسعه راه و بزرگراه نقش مهمی در رشد و پیشرفت دارد و به ویژه در سال جهاد اقتصادی باید از همه پتانسیل موجود برای بهبود و توسعه راه‌های استان استفاده کنیم.

کد خبر 1459761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha