۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۹:۵۵

جسینی نژاد خواستار شد:

ناشران و نویسندگان جوان بیشتر حمایت شوند

ناشران و نویسندگان جوان بیشتر حمایت شوند

ساری - خبرگزاری مهر: فرماندار ساری از مسئولان فرهنگی خواست تا برای شکوفایی بیشتر عرصه کتاب و کتابخوانی توجه بیشتری به ناشران و نویسندگان جوان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی نژاد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران گفت: نمایشگاه خوبی برگزار شده و نیاز است اصحاب رسانه با اطلاع رسانی در این خصوص زمینه حضور افراد را در نمایشگاه کتاب فراهم کنند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی است تا دانش آموزان و دانشجویان از کتاب های ارائه شده در نمایشگاه ارائه کنند.

فرماندار مرکز استان ادامه داد: برای تحلیل فرهنگ یک جامعه باید دید آن جامعه تا چه اندازه به مطالعه اهمیت می دهند.

وی با اشاره به همکاری دستگاههای متولی در برگزاری نمایشگاه کتاب تصریح کرد: کتابهای خوبی در معرض نمایش قرار داده شده است.

حسینی نژاد در خصوص میزان مطالعه روزانه خود گفت: چون معلم بودم به بحث مطالعه علاقه مندم و سعی می کنم در فرصت ممکن مطالعه داشته باشم و به خاطر مشغله فراوان، این فرصت کمتر دست می دهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی می توانند در افزایش سرانه مطالعه کتاب نقش بهتری ایفا کنند، ادامه داد: تشویق ناشران و نویسندگان هم باید در دستور کار دستگاههای متولی قرار گیرد.

نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران، با حضور بیش از 30 ناشر استانی و 108 نماینده ناشران کشوری با ارائه بیش از 10 هزار عنوان کتاب از امروز تا 29 آبان ماه در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دایر است
 

کد خبر 1460271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha