۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۱۴:۰۸

"علفزار " و "دیگری" در جشنواره" فیل طلایی" حیدرآباد به نمایش درآمدند

"علفزار " و "دیگری" در جشنواره" فیل طلایی" حیدرآباد به نمایش درآمدند

فیلم‌های سینمایی"علفزار" و "دیگری" در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم کودک "فیل طلایی" در حیدرآباد هند به نمایش درآمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم‌ سینمایی"علفزار" به کارگردانی محمدعلی طالبی روز گذشته 27 آبان ماه در جشنواره "فیل طلایی" حیدرآباد هند به نمایش عمومی درآمد و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

همچنین صبح امروز فیلم سینمایی"دیگری" به کارگردانی مهدی رحمانی نیز نمایش داده شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

قرار است فردا فیلم سینمایی"دم زری" به عنوان یکی دیگراز نمایندگان سینمای ایران به نمایش درآید. فستیوال بین‌المللی فیلم "فیل طلایی" یکی از بزرگترین فستیوال‌های فیلم کودک و نوجوان جهان است که هر سال با حضور فیلم‌های منتخب فیلمسازان برگزیده از سراسر جهان برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره فردا برگزار می‌شود.

این جشنواره هر سال در تاریخ 14 نوامبرهمزمان با سالگرد تولد جواهر لعل نهرو در شهر حیدرآباد هندوستان آغاز به کار کرده و در طول یک هفته میزبان بیش از یکصد هزار کودک و نوجوان هندی است که از سراسر هندوستان برای شرکت در این جشنواره و تماشای فیلم‌های منتخب به حیدرآباد سفر کرده‌اند.

درحاشیه برگزاری این جشنواره کارگاه‌های آموزشی تخصصی سینمای کودک با حضور فیلمسازان حاضر در فستیوال برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود. 

کد خبر 1463422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha