۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۵:۴۶

آیت الله علما:

استکبار به دنبال از بین بردن تفکر بسیجی است

استکبار به دنبال از بین بردن تفکر بسیجی است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار و بیگانگان به دنبال از بین بردن ارزشهای اسلامی و تفکر بسیجی در جامعه است و کماکان این ارزشها را مورد آماج تبلیغات خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر پنجشنبه  در همایش تجلیل از چهره های موفق محله ویژه پایگاه های بسیج سپاه ناحیه استان کرمانشاه گفت: امروز روحیه شهادت طلبی و انقلابی بسیج باعث شده است که دشمنان نظام و ملت نتوانند هیچ گونه آسیبی به این کشور برسانند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز بسیج به الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی مبدل شده، تاکید کرد: روحیه بسیج باید در تمام رده های دولت و نظام جریان باشد و مطمئن باشید اگر این رویه به خوبی اجرا شود، روز به روز شاهد فتح قله های افتخار توسط ایران عزیز خواهیم بود و ابرقدرتها را به زانو درخواهیم آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: استکبار و بیگانگان به دنبال از بین بردن ارزشهای اسلامی و تفکر بسیجی در جامعه است و کماکان این ارزشها را مورد آماج تبلیغات خود قرار می دهد و بسیجیان وظیفه دارند که در هر لحظه روحیه انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند.

آیت الله علما در پایان گفت: روحیه بسیجی و انقلابی بود که در استقبال مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب حماسه ای بزرگ به دنیا نشان داد.

کد خبر 1468369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha