۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۵:۵۲

حجت الاسلام رئیسی:

روحانیت مطمئن ترین مرجع سیاسی برای مردم است

روحانیت مطمئن ترین مرجع سیاسی برای مردم است

شیراز - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس قوه قضائیه، روحانیت را مطمئن ترین و با اعتماد ترین مرجع سیاسی برای مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع روحانیون و طلاب بسیجی استان فارس، گفت: مسئولیت روحانیت امروز در جوامع به عنوان کارشناس دینی بسیار سنگین و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در کشور ما به برکت وجود روحانیت به خواسته های مختلف و موفقیت های فراوان دست یافته ایم.

معاون اول رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارایه طرح های مختلف در راستای افزایش امنیت در استان فارس، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از برنامه‌های استراتژیک قوه قضائیه است و در این خصوص برنامه‌های خوبی برای برخورد با ناامنی، اخلال ‌گران و مخلان نظم عمومی در استان فارس طرح ‌ریزی شده است.

حجت ‌الاسلام رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در مقابل مفاسد بزرگ اقتصادی ساکت نخواهد نشست، گفت: اراده جدی برای برخورد با مفاسد بزرگ اقتصادی در قوه قضائیه وجود دارد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی بدون هیچگونه چشم ‌پوشی نسبت به فساد اقتصادی از طرف جریان و گروه‌های خاص با متخلفان و اختلاس کنندگان برخورد جدی می‌کند.

 معاون اول رئیس قوه قضائیه یادآور شد: عدم اعلام موارد تخلف در مورد اختلاس به منزله عدم اقدام نیست و مردم باید بدانند اطلاعات مجرمان اقتصادی توسط دستگاه قضایی در حال بررسی است و در زمان خود اعلام می‌شود.

کد خبر 1468443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha