۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۳:۰۳

حضور تولیدات استانی ویژه دهه اول محرم در شبکه تلویزیونی شما

حضور تولیدات استانی ویژه دهه اول محرم در شبکه تلویزیونی شما

شبکه تلویزیونی شما در اولین سال حضور خود برای ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سه مجموعه ترکیبی از مراکز خراسان رضوی، یزد و فارس به همراه مستند محرم در استان‌ها و یک مجموعه تلویزیونی برای دهه اول محرم در نظر گرفته شده است.

از روز یکشنبه ششم آذرماه و همزمان با اولین روز از ماه محرم اولین قسمت از مجموعه طواف تا طف تولید مرکز خراسان رضوی از شبکه شما پخش می شود. ساعت پخش این مجموعه 13 قسمتی ساعت 19 هر شب و تکرار آن ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد است.

مجموعه "سماع سرخ" کاری از مرکز یزد نیز در 13 قسمت برای این ایام در نظر گرفته شده است که پخش آن هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه است.

دیگر مجموعه ترکیبی برای این ایام بهشت در سپیده دم تولید مرکز فارس است که در 10 قسمت تولید شده است. این مجموعه نیز هر روز ساعت 11 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پخش در این ایام مستند محرم در استان هاست که در پنج قسمت تولید شده است. این برنامه از روز چهارشنبه 9 آذرماه ساعت 14 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

"خط سوم" یک مجموعه داستانی است از تولیدات مرکز سیستان و بلوچستان که در 8 قسمت تولید شده است. این مجموعه از روز جمعه 11 آذرماه هر شب ساعت 20 و تکرار آن روز بعد ساعت 13 و 30دقیقه خواهد بود.

مجموعه مراسم برگزار شده در استان‌ها از جمله مراسم روضه‌خوانی و عزاداری‌ها به زبان و گویش‌های محلی آن استان از شبکه تلویزیونی شما پخش می‌شود.

کد خبر 1472668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha