۱۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۹

آغاز فیلمبرداری

تلاش "اکباتان" برای حضور در جشنواره فیلم فجر

تلاش "اکباتان" برای حضور در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی "اکباتان" به کارگردانی مهرشاد کارخانی که 16 آذر ماه در شهرک اکباتان کلید خورده است تلاش دارد خود را به فیلم فجر برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری این فیلم که چهارمین کار بلند سینمایی کارخانی است هم اکنون در شهرک اکباتان ادامه دارد. به زودی تدوین و دیگر مراحل فنی "اکباتان" نیز آغاز می شود تا برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده نمایش شود.

این فیلم اقتباسی آزاد از فیلم "فرار از تله" مرحوم جلال مقدم است که در فضای مدرن و امروزی شهر تهران شکل می گیرد. بخشی از لوکیشن های این فیلم در شهرک اکباتان و بخش های دیگر آن درمناطق جنوبی تهران فیلمبرداری می شود. اکثر فضاهای "اکباتان" خیابانی است.

شاهد احمدلو، مزدک میرعابدینی، سحر قریشی، مانی حیدری  با حضور سروش صحت و پوراندخت مهیمن از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل تولید "اکباتان" عبارتند از:نویسنده، کارگردان و طراح صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی، تهیه کنندگان: سید محسن جاهد و رویا شریف، مشاور فیلمنامه:مجید رحیمیان، مدیر فیلمبرداری: سید محسن جاهد، صدابردار: علیرضا غفار نژاد، طراح گریم: مهین نویدی، مدیر تولید: مهدی کیهانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:ایما استمراری، مدیر تدارکات:محمد سلمانی وعکاس: علی حمید نژاد.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به: گروه کارگردانی: میلاد نعیمی، علی قرابی تهرانی، منشی صحنه:لیلا زارعی، دستیار اول فیلمبردار:رسول تنهایی، گروه فیلمبرداری:منصور تنهایی، علی مرادی، سجاد حیدری و سجاد کریمی، مجریان گریم: پروین نویدی، پیمان کظیمی، دستیار گریم: سپیده نعمت الله، دستیار صدا:کاوه دیداری، دستیار طراح:علی ابراهیمی، دستیار صحنه: البرز ملک پور، دستیار لباس:عسل هاشمی، تدارکات: حبیب الله عظیمی اشاره کرد.

مهرشاد کارخانی تا کنون ساخت فیلم های سینمایی "گناه من"، "ریسمان باز" و "کوچه ملی" را برعهده داشته است که فیلم "کوچه ملی" هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد.

کد خبر 1478614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha